Een compleet nieuw scoutsjaar!

Gegroet jij (toekomstig) scoutslid & ouder!

Ben je er al klaar voor!? Een volledig nieuw scoutsjaar, want dat is het geen dat er na de fantastische kampen terug aan zit te komen. We hopen dat jullie al bekomen zijn van de kampen en scoutskermis om er opnieuw met volle moed met ons mee in te vliegen!

Het nieuw scoutsjaar zal dit jaar van start gaan op zondag 24 september! Op zondag gaan onze vergaderingen door aan de scoutslokalen aan de Boskapelstraat. Dit telkens van 13h30 tot 16h30.

Ben je een nieuw lid? Kom dan zeker eens piepen op zondag, je kan de eerste vergaderingen gewoon bij ons aansluiten om eens te proberen!

Ben je al zeker van u zin in scouting? Dan kan je je ook al inschrijven, dit kan online bij de inschrijvingen of tijdens de eerste 2 vergaderingen op de scouts.

Tot dan!