Scoutskermis 2023

Scoutskermis 2023 brengt jou ook dit jaar een weekend vol plezier!

-Met op vrijdag 8 september de 1€-fuif!

Muziek van 21u00 tot 03u00 voor de jeugd met dj's Jappe Jones, Emilion, DJ Dislexie en DJ Spekkie! En dat samen met drankjes aan de goedkope prijs van 1 euro. Voor meer info zie evenement.

-Met op zaterdag 9 september de Alternatieve Top 100!

De beste alternatieve muziek door uzelf gekozen van 20u00 tot 03u00. Voor meer info zie evenement.

-Met op zondag 10 september onze famillienamiddag!

Een gezellige namiddag vertoeven op de scoutspleinen met verschillende activiteiten voor jong en oud!

De kinderen kunnen zich amuseren met onder andere: kinderanimatie, gekke fietsen, springkastelen, Vlaamse kermis georganiseerd door onze verkenners en een grote kabelbaan!

De iets minder jonge mensen kunnen paapsmijten voor vleesprijzen of gewoon iets drinken of iets eten uit ons 5 sterrenrestaurant.

Bovendien kan u uw "pagadder" komen inschrijven voor het volgende scoutsjaar 2023-2024.

Voor meer info zie evenement.

Tot dan!