Jeugdverenigingendag 2023 - inschrijven

Op zaterdag 21 oktober organiseert onze jeugdraad i.s.m. de jeugddienst een jeugdverenigingendag onder de titel 'Strijd der jeugdverenigingen'. Die dag spelen we een groot spel met de jeugdverenigingen van Lille. (deelnemende jeugdverenigingen: Scouts Lille-Poederlee, Chiro Lille, Scouts Wechel, Chiro Gierle)

·   Zaterdag 21 oktober 2023

·   13.30 - 17 uur

·   Grasvelden Strandweg, Lille (Aan parking Camping De Lilse Bergen)

·   Schrijf je in voor 18 oktober via het google form: https://forms.gle/d6wMqxHmgjyavdnRA

·   Er wordt een drankje en fruitje voorzien per kind.

Kom je met de fiets?

Elke vereniging voorziet leiding die samen met de leden van aan het eigen jeugdlokaal tot aan het evenement fietsen. Je kan dus samen met de leiding fietsen, maar ook apart als je wil. Als je met de auto komt, vragen we om zoveel mogelijk te carpoolen. Er is parkeermogelijkheid op parking 5 en 6 aan de Lilse Bergen. (Duid voor jou de juiste optie aan in het inschrijvingsformulier.)

20 oktober 2023 - Dag van de jeugdbeweging

Op vrijdag 20 oktober is het dag van de jeugdbeweging. Ga jij ook in uniform naar school?